“NATUREN TÆT PÅ” WORKSHOP – KUNSTEN I AT FOTOGRAFERE NATUREN

Kære Medlemmer

“Naturen tæt på” og Kibæk Fotoklub  inviterer medlemmerne i Kalundborg Fotoklub samt deres familie, venner og andre interesserede, til et spændende arrangement med fotografering af naturen som omdrejningspunkt og med Ard Jongsma som underviser.

Ard har tidligere gæstet “Naturen tæt på”, og denne gang kommer han med et helt nyt program for dagen, så selv om du var med første gang, vil du komme hjem med masser af inspiration og viden til at løfte dine naturfotos til nye højder.

Kibæk Fotoklub syntes det er dejligt at mødes med folk fra andre fotoklubber, og skønt at se og høre den summen af fælles aktivitet, vi har oplevet ved tidligere arrangementer. Vi håber at mødes igen til denne workshop, som blive det sidste arrangement i “Naturen tæt på”.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakt os på naturen@kibaekfotoklub.dk eller ringe til Jørgen på 21484955.

Læs meget mere og køb billet via linket: https://www.kibaekfotoklub.dk/2024/07/02/naturen-taet-pa-workshop-kunsten-i-at-fotografere-naturen/

Fælleskørsel kan evt. arrangeres